Аутсорсинг бухгалтерського та податкового обліку

З 2006 року ми надаємо послуги комплексного (а за бажанням клієнтів – і обмеженого певними ділянками) бухгалтерського та податкового супроводу міжнародним компаніям, що працюють в Україні. Ми працюємо з будь-якими юридичними формами компаній та представництв.

Бажаєте розвивати бізнес, а не витрачати час на бухгалтерський облік?

Бухгалтерський супровід від SCHNEIDER GROUP допомагає нашим клієнтам сфокусуватися на вирішенні ключових бізнес-завдань.

Наша професійна команда візьме на себе завдання з бухгалтерського обліку різної складності. Накопичена експертиза та галузевий досвід SCHNEIDER GROUP дозволяють нашим клієнтам використовувати найкращі практики бухгалтерського обліку, мінімізувати фінансові та податкові ризики, а також повністю керувати своїми витратами на облік.

Що ви отримуєте

РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ОБЛІКУ
Допоможемо розробити оптимальну стратегію з урахуванням специфіки бізнесу клієнта, локальних законодавчих вимог та стандартів головного офісу. Супроводжуємо клієнта в частині покращення фінансових, кадрових та інших рутинних процесів протягом усього співробітництва. Ідентифікуємо неефективні процеси та ресурсомісткі завдання, проактивно пропонуємо замовнику оптимальні рішення, у тому числі опис бізнес-процесів.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Налаштуємо облік з нуля та допоможемо автоматизувати його ведення. Проведемо інтеграцію локальної облікової системи з рішенням, що використовується у головному офісі для обміну даними в режимі реального часу. Налаштуємо автоматичне формування та розсилку звітів із необхідною замовнику інформацією: залишки на складі, сума виставлених рахунків, дебіторська заборгованість та ін.
ПОВНИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ СУПРОВІД
Організуємо бухгалтерський облік «під ключ»: від збору та зберігання документів до підготовки та відправлення бухгалтерської, податкової та статистичної звітності. Надамо методологічну підтримку та проактивно проконсультуємо щодо актуальних змін законодавства, щоб мінімізувати можливі ризики. За необхідності відновимо облік у програмі та за документами. Візьмемо участь у податкових та інших контрольних заходах.
СУПРОВІД ОКРЕМИХ ДІЛЯНОК БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ
Візьмемо на себе частину бухгалтерського обліку: контроль і документообіг частини обліку залежно від завдань замовника. Наприклад, розрахунок заробітної плати та кадрове адміністрування, авансові звіти, основні засоби, облік МВЗ, банк та валютний контроль. Розробимо політику обліку та порядок документообігу, складемо посадові інструкції та забезпечимо постійну підтримку співробітників замовника.
ЗВІТНІСТЬ ЗГІДНО НП(С)БО, ТРАНСФОРМАЦІЯ ІЗ НП(С)БО В МСФЗ
Підготуємо / перевіримо бухгалтерську звітність відповідно до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку НП(С)БО, проаналізуємо корпоративні вимоги головного офісу, внесемо необхідні коригування по GAAP та сформуємо комплект управлінської звітності, щоб забезпечити прозорість діяльності дочірніх компаній для засновників за кордоном. За запитом організуємо зворотну трансформацію з Міжнародних стандартів фінансової звітності (МСФЗ) до НП(С)БО.
ЗНИЖЕННЯ ФІНАНСОВИХ РИЗИКІВ
Проаналізувавши поточний підхід клієнта до ведення бухгалтерського та податкового обліку, наші спеціалісти зможуть виявити можливі фінансові та податкові ризики, а також пояснять, що слід змінити для їх зниження. Ми допоможемо запобігти або мінімізувати ризики накладення штрафів, пов'язані з недоліками та порушеннями у веденні обліку.

Чому саме SCHNEIDER GROUP

ПРОФЕСІЙНА КОМАНДА
Наші бухгалтери – випускники провідних економічних вузів України, у тому числі - із сертифікатами та дипломами міжнародних організацій. При працевлаштуванні ми оцінюємо не тільки професійні знання, а й клієнтоорієнтованість, навички комунікації, приділяємо увагу етичним принципам кандидата. Наші співробітники регулярно підвищують кваліфікацію і 2 рази на рік проходять процедуру оцінки компетенцій.
ПРИНЦИП ОДНОГО ВІКНА
Замовника супроводжує виділений співробітник SCHNEIDER GROUP із релевантним галузевим досвідом. Він відповість не тільки на питання в галузі бухгалтерського супроводу, але й забезпечить комунікацію з іншими департаментами SCHNEIDER GROUP для вирішення супутніх завдань. Виділений співробітник на зв'язку із замовником за будь-якими зручними для нього каналами зв'язку. Середній стаж роботи у SCHNEIDER GROUP - 9 років, а це означає, що клієнтам не доводиться стикатися з постійною зміною контактних осіб.
ІНТЕГРАЦІЯ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ ЗАМОВНИКА
Наші бухгалтери інтегруються у бізнес-процеси клієнта. Ми ідентифікуємо фінансові, податкові та адміністративні ризики, надаємо замовнику необхідну аналітику для прийняття обґрунтованих рішень та наші рекомендації щодо управління ефективністю. Організуємо роботу наших співробітників в офісі замовника.
ПІДТВЕРДЖЕНА ЯКІСТЬ ПОСЛУГ
Понад 65% клієнтів працюють з нами протягом 5 років, а близько 30% залишаються на 10 років і довше. Наші професійні ризики завжди є формально застраховані у провідних міжнародних фінансових організаціях. І хоча за цей час страховка жодного разу не була затребувана, ми не відмовляємось від неї, оскільки вважаємо це своєю відповідальністю та гарантією для наших клієнтів.
БЕЗПАПЕРОВИЙ ДОКУМЕНТООБІГ
Підключаємо та налаштовуємо ЕДО з покупцями та постачальниками замовника, що дозволяє суттєво знизити витрати.
АДАПТИВНІСТЬ
Підтримаємо у кризовій ситуації: при різкому суттєвому зростанні бізнесу, раптовому звільненні штатного співробітника, потребі відновлення обліку, впровадженні нової облікової системи, перевірках державних органів, підготовці звітності напередодні офіційних термінів здачі та вирішенні інших складних завдань.
ПРО КОМПАНІЮ

З 2006 року SCHNEIDER GROUP підтримує міжнародні компанії при виході на ринок України. Портфоліо SCHNEIDER GROUP містить повний перелік послуг: від аналізу ринку та пошуку партнерів до комплексного бухгалтерського супроводу, юридичного та податкового консалтингу та послуг тимчасового управління.

Ми беремо на себе вирішення усіх непрофільних завдань для того, щоб наші клієнти могли сфокусуватися на розвитку бізнесу. Ми допомагаємо нашим клієнтам організовувати їх бізнес в Україні таким чином, щоб він був максимально прозорим для міжнародного менеджменту та відповідав вимогам законодавства України, разом з тим наші експерти пропонують цінні поради щодо найкращих практик з оптимізації процесів, зменшення ризиків та зниження витрат. Успіхи наших клієнтів - наші успіхи.

ГОТОВІ ДО СПІВПРАЦІ? ПИШІТЬ НАМ
loading captcha...
Завантажується...